Pages

3/29/12

hot-curi dut online

KUALA KANGSAR 28 Mac - Seorang jururawat yang hendak mengeluarkan wang gajinya sebanyak RM2,000 terkejut apabila mendapati duit itu lesap, dipercayai dicuri melalui perbankan Internet.
Noor Haslina Ngah Awi, 41, menyedari kehilangan wangnya ketika dia ingin mengeluarkan wang menerusi mesin pengeluaran wang automatik (ATM) di sebuah cawangan bank berkenaan di sini pada Isnin lalu.
Dia terperanjat apabila mendapati jumlah wang dalam akaunnya hanya berbaki RM11.13.
"Saya bergegas ke pejabat bank tersebut di Kuala Kangsar untuk mendapatkan penyata kewangan dan diberitahu, wang saya dikeluarkan melalui perbankan Internet pada hari gaji saya dimasukkan.
"Saya jadi bingung apabila diberitahu wang itu mungkin dikeluarkan di Kuala Lumpur. Pihak bank pula tidak dapat mengesan siapa yang mengeluarkan wang itu tanpa pengetahuan saya," katanya ketika ditemui Utusan Malaysia di sini hari ini.
-utusan

No comments:

Post a Comment

.